۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۱۶۶
فجرسلیمانی| دادستان کل کشور در قم:

استکبار جهانی درصدد نابودی اسلام است|مجلس تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد

استکبار جهانی درصدد نابودی اسلام است|مجلس تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: مردم با انتخاب صحیح نمایندگان، مجلس تراز انقلاب اسلامی، جهادی و ولایی تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در جمع مردم قم در راهپیمایی 22 بهمن در حرم مطهر حضرت مقدس قم با تجلیل از حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه گفت: استکبار جهانی با انواع توطئه ها در عرصه های مختلف درصدد ضربه زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

دادستان کل کشور بیان کرد: ولایت فقیه نظام اسلامی را از توطئه های مختلف مصون نگاه داشته است و دشمن برای ضربه به جایگاه ولایت از هیچ توطئه ای دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، اظهار داشت:  همان گونه که دشمنان خاندان اهلبیت و بنی امیه ها با حکومت حضرت علی(ع) به مبارزه پرداختند، دشمنان در این زمان نیز به دنبال از بین بردن اصل اسلام هستند.

دادستان کل کشور بیان کرد: امیرالمومنین(ع) در روایتی فرمودند که پرچم مبارزه با دشمنان را فردی می تواند بر دوش بگیرد که اهل بصیرت، صبر و  مواضع حق را بشناسد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ابراز کرد: برخی به دنبال ایجاد انحراف اذهان مردم و افکار هستند بنابراین مردم در مسائلی و اتفاقاتی که در جامعه  روی می دهد، باید حق را بشناسند و از آن طرفدارای کنند.

وی بر ضرورت حضورپرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم با انتخاب صحیح نمایندگان، مجلس تراز انقلاب اسلامی جهادی و ولایی تشکیل دهند.

مشروح این خبر به زودی منتشر خواهد شد.... 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات